Arslaninannesi Kızlar Hic mi yan etki yapmayan yok bebeğine. Burda okuduğum kadarıyla bebekler hep ağlıyor atesleniyor kusuyor ishal yada kabız oluyor sanki yaptırmasak daha iyi yada cocuguma zehir vercekmisim gibi korkmaya başladım adeta hem sağlığı için yaptırmak istiyorum hemde daha 1.5 ay varken bile düşündükçe titriyorum. Hic mı yan etki yapmayan çok hastalanmayan bebek yok yada bu etkiler ne zamn geciyo ne zaman normale dönüyo bebekler
Sedacinakkaya Arslaninannesi Hiç öyle bisey yok kafanızı bulandırmayın ağızdan yapılan ve bence yapılması şart olan bir aşı Keşke yaptırsaydım Demeyin ilerde Allh korusun
GizemFerit Arslaninannesi her aşının bi yan etkisi oluyor , bence kesinlikle yapılması gerektiğini düşünüyorum çünkü çok tehlikeli bi virüs , yaptırmayıp bi şey olursa Allah korusun..
Pinardefne Arslaninannesi bizde hiç yan etki olmadı 6 aylıgız şimdi menengok aşımızı olcaz yakında onun araştırması içindeyim inşallah ondada bir yan etki yaşamayız 🙏🏽 Rota aşısını yaptırmanızı öneririm şahsen gerekli oldugunu düşünüyorum
Barismehtap Arslaninannesi oğlumda süt alerjisi şüphesi var,doktoru mutlaka yaptır dedi,aşıların yan etkilerine takılmayın dedi
Arslaninannesi Kızlar yaptiricam zaten Allah nasip ederse fakat kendim bakıyorum oğluma esimde gece gündüz 2 iste çalışıyor korkuyorum tek başıma bunlar gelirse yada Allah korusun daha kötüsü olursa naparim diye ondan içimi rahatlatmak için yazdım size
Asyaefe Arslaninannesi canım biz varız iki dozunuda yaptırdık hiç bi yan etki görmedik çok şükür korkma yaptır gönül rahatlığıyla
[silindi] Arslaninannesi vallahi ben hiç düşünmeden kızıma yaptırdım hiçbir sorun olmadı zaten ağızdan veriliyor canıda yanmadı. Şimdi bu ayın 10unda 2.dozu yapılacak bir sıkıntı olacağını sanmıyorum inşallah da olmaz.
Buketvebade Kızlar benim bebeğim 3 aylık olmak üzere bu rota virüsü aşısı yapılmazsa ne oluyor çok korktum şimdi yaptır madım da yaptırmak mi gerekiyor
seydaanur BusraElaa kesin bişgi bende gecen hafta aldğımda eczacı söylemişti içime oturdu 210 tl vermek ama mecburdum almaya😒
UmayNil Arslaninannesi ben yaptırmadığıma çok pişmanım. Şimdi kara kara düşünüyorum bebeğim bi ishale yakalansa ne yapacağım diye 😞 hiç değilse aşıyla kolay atlatılabilirdi
Birprensannesi_ Arslaninannesi bende yaptırdım 15 gun sonra 2 doxumuz yapılacak hıc bısı yapzmıyor agızdan damla verıyrlar Kafanı bulqndırma canım
DuyguSen Arslaninannesi rota neredeyse hiç yan etkisi olmayan aşılardan keza bebeğimde de hiç yan etkisini görmedim. 2-4 ay aşıları daha ağır mesela rotadan bu kadar korkuyorsanız onları hiç yaptırmamanız lazım 🤔
GnsLna Arslaninannesi bizde biraz karın ağrısı oldu ishal oldu tuvaletini yapınca rahatladı başka etkisi olmadı buda 1 saat falan sürdü ben sandımki günlerce sürecek 🙈