Ilknrylmzciftci Doktorun kontrolünde ol canım yine tabiiki için rahat eder.. Biz sezeryanlı annişler azıcık narin olduk dikkat etmemiz lazım oğlum suan bir yasında ayaklarımı üsütünce dikiş izi olan yerler sisiyor 🤭