Alinduru zor evet o tarafa şuan yatamıyorum ağrıyor yani normal mi ilk doğum insan tecrübesiz oluyor kusura bakmayın soru üstüne soru sordum ama
CankizimRavzam iç dikişlerden bahsettim canım sisteminde sorun yok şükür acaba içtekiler açılmış olabilirmi diye çünkü sağ tarafıma yatamıyorum sanki yeni sezeryan olmuşum gibi 1 ay oldu üstelik zorlamadan kaynaklı böyle olurmu ki