Benim bebeğim de 3 aylık oldu memeyi reddediyor dört beş saniye emip bırakıp ağlıyor sağarak verince hepsini içiyor artık bende saparak vermeye başladım çok üzüldüm ağladım memeyi emmiyor diye ama 6 aya kadar anne sütü alsın da böyle alsın dedim inşallah daha da uzun şekilde sapmakla gider. Bende merak ediyordum benim gibi sağarak veren varmı yada ne kadar süre sağarak verilebilir görüyorum ki çoğumuzda bu durum var. Anne sütü alabildiğince alsınlar da önemli olan bu