deryatoprak benim bebegim sizinkinden kücük oldugu için ben daha sık beslemeye calısıyprum tabi. Sarılıgı yüksek cıkınca doktor saat bası emzir gögsünde dursun sürekli dedi. Uyandırmakta cok zorlandım. Şimdi degeri düştügü için 2 saatte bir filan emziriyorum. Ya da ne zaman, isterse veriyorum işte🤗 derin uykuda oldugu zaman 3 saati de buluyor emzirme aralıgım