Sabah su icerek başlıyorum güne… gün boyunca bolll boll su iciyorum. Acıktgmda boll pulbiberli yumurta hasliyorum 2 tane.. sonra 45 dk 1 saar kadr leslie yapiyorumm. Aksama kadrr fuulll suu.. cok cok dayanamazsam belki bir iki tane ceviz yiyorum.. aksam küçük bir porsiyon herhangi biryemek( ozel olarak hazrlamiyorum. Herkes ne yiyorsa, az olacak sekilde ayarliyorum) .. yanina da bi kase salata tuzsuz yagsz pulbiberli ( pulbiber metabolizmayi hzlandrmak icin)
Sonra uyumadan 2 saat onceye kadr da bol suya devam ediyorum. Uyumadan yarm saat once ozellikle gobek yagini eritmek icin yogurda yarim limon ve bi yemek kaşığı pulbiber dokup yiyorum. Üstüne asla sey yiyip icmeden uyuyorum..
Bu seklde baslarda 75 kiloyken bi hftada 6 kilo verip 69 oldum.. snra kilo alımı yavasladi ama en az 500 gr veriyorum..
Olurda kucuk porsiyon deil de cok yedim, ya da kacamaklar yaptm tatli falan yiyerek; o zmn da leslieye ara vermedgm icin sporumu yapmaya devam ettgm icin kilomu koruyorum ,cook fazla kilo almams oluyorum. En fzla 100gr yani..
(Ben normalde de su icmeyi sevdgm icin 3 lt den fazla su iciyorum)