Eee EsininAnnesi Tek basina uyuyabilen bebislere öyle imreniyorumki darisi benim basima ins bn öyle yapsam ne 15 daksi iyice uykusu aciliyo kendi kendine uyumasini bi kenara biraktm bn 2 saat salladgm halde uyumuyo
Eee Cemreminem 150 cclik yapiyorum canim bazen kaliyo ama 120-150 civari iciyo hep aglamakli oldugu icin anlayamiyorum cünkü doydumu diye
Eee [bilinmeyen] Evt canm duymustum ama baska carem yok bebegim kolik ve hala aglama krizleri devam ediyo 4 aydir hergünüm uyutmaya calismakla gecti okadar yoruldumki artik sallamak kolik bebekler icin iyi diye duymustum sancisini azaltiyomus kizim emmiyo öyle birkac cekip birakiyo süt gelmeyince dahada sinirleniyo yani o sekilde uyutmamda mümkün degil ama cook sagol canim yinede ☺️
Selinto Eee benimkide kolik ve bu cumartesi 4 aylık olacak koliğide geçmedi hala çok zor simi kolik biter diyolar bitmiyor
Cemreminem Eee Canım benim kızım da kolikti. Mecburen sallıyordum. Bence koliği atlatana kadar bebeğin nasıl rahat ediyosa öyle uyut. Bizim koliğimiz 2,5 ayda bitti çok şükür. Şimdi sallanmayı da memede uyumayı da unutturdum. Emzikle uyuyo kızım.
Eee Selinto Aynen canm doktorumuz bize 6 ayina kadar böyle devam eder demisti ama bilmiyorum ins gecer bazilarida 1 yasa kadar diyo 😔
Selinto Eee ben acaba huyumu böyle hep böyle mi olacak diye üzülüyorum geçeceğini bilsem içim rahatlar 4 aylığız hep bi ağlama kendi kendine asla vakit geçirmiyor ya kucak ya oyun halısı gibi kısa kısa oyalayacak şeyler çok zor inşAllah 1 yaş sğrmez ya😓😓
Eee Selinto Ins canim gececek bnde yeni oyun halisi aldm en azindan onunla 5-10 dak oyalaniyo ona bile sükreder oldum
Nevin Eee 4 ay 22 gunluk 9 da uyuyan kizim 22 gundur gece 1 den asagi yatmiyo cok huysuz ve gecede saat basi kalkiyo