2 saat dayanamayan bebeğim 3 saat emmedi ve öyle bir ağladı ki aşıda ağladığının 3 misli 5 misli böyle bir ağıt görmedim ben🤭 koşa koşa mama aldım 90 ml biberonla hazırladım tabi vermeden meme denedim yine aynı şekilde ağladı😱😳 biberonuda oyun yaptı içmedi kaşıkla 30 ml içirdim öğürdü . 5 aylık bu arada🙄 kiloluda bir bebek şuan uyuyor ama en son 12:30 emzirmiştim aç karnına uyur mu? Nasıl bi anda böyle oldu anlamadım çok korktum hala şok durumdayım mama nasıl hazırlanır bilmiyorum. Panikten plastik biberon almışım. Çok kötüyüm bebeğim saatlerdir birşey yemedi😓