Nur1 Deletedmom412 bizimkinde çok düşüktü siz bilirsiniz iğnedense hergün bir fıs yaptık şu an baya yükseldi 600 lerde
Dengenc Bende dün öğrendim bebeğim 4 aylık değeri 120 bizede boost verdi düzelir mi acaba:( gelişimi iyi başını tutuyo oturuyo gülğyo 🥺
yellowmom8 Dengenc düzelir inşallah sıkıntı yapmayın benim kızım çok küçüktü b12 si düşük çıktığın da biz de en etkili ocean dil altı olmuştu küçük kızımında düşük çıktı onuda oceanla toparladık