Zk95 Fatma_FLZ yapanlar oluyormuş sanırım. Ben kendimde hemşireyim ama ilk doz olduğu için alerji falan gelişirse diye yapmadm evde. Ebe de zaten nolur nolmaz ilk dozu burada yapalım ikinciyi kendiniz yaparsınız dedi.
Ozlemalay merhabalar kızlar rota virüs aşısını aile hekimliğinde mi yoksa özel hastanede mi yaptırdınız Bizim doktorumuz alıp evdede yapabilirsiniz dediniz malum bu virüsten dolayı kararsız kaldık bizde🤷♀️
Annekeki rukiyedeniz27 ucuncu ayini tam doldurmamasi gerekmis bizi erken cagirdi bir hafta. Fiyatlar herkes farkli soyluyo 210a yaptirdik biz 300e alan da var🙄