Zk95 Bende bundan bir zarar görmedim ne ates ne huysuzluk, ama bundan sonraki asi ne bilmiyorum kafa kalmadi bende biz dün yaptirdik ücüncü asi oldu (4 bucuk ayligiz) dün geceden beri atesler icinde gece hastaneye gittik düsüremedim fitile ragmen, acildeki doktor bana asi olunca normal bu durumda hastaneye gelmenizw gerek yok dedi 38,7 ile, sabaha karsi yeni düstü suanda 38,0 bir fitil daha verdim yükselmesin diye birazdan cocuk doktorumuzu aricam belki gelir bi muayene eder..