ucmgk21 ben hamileyken çok güzel çalışıyordum. Sonra aniden erken doğum oldu. Bir ay yoğun bakımda kaldı Ankara’da. Sonra eve geldik bakımı ilaçları falan filan derken hiç çalışamaz oldum şimdi de koronadan psikolojim bozuldu kaybetme korkusu yaşayınca bebeğime bişey olacak diye her fırsatta temizlik yapıyorum. Branşım okul öncesi benim eşimde aynı şekilde nereye atanırsan gelirim diyo ama sanırım bu sene de umutlar rafa kalktı 😢