ucmgk21 benn 🙋🏼♀️ Tarih öğretmeniyim canım çok erken başladım bu sene taa ağustosta başladım şükür konularım bitti tekrara başladım çokta güzel bi düzenim vardı ama bu karantina alt üst etti eşim evde olduğu için pekte fırsatım olmuyor sınavın ertelenmesiyle birazda gevşedim pek motive olamıyorum 2 haftadır maalesef 🙈 senin branşın neydi?