Benimde bu sabah işsizlik maaşım hesaba yattı numarasıniza link gelmesi gerekiyor ki sizin adınıza hesana bağlı iban numarası istiyor bir kac gün sonra para hesaba geliyor mesaj gelmeyen arkadaşlar sizde numaranız kayıtlı değil demekki 170 arayarak bilgilerinizi güncelleyip hesabınızı tanımlayin