Ssedaa Cinaruzunerr iban tanımlamayı nerden yaptınız illa ptt hesabımı gerekiyor bende dün başvuru yaptım
Kajuuu Cinaruzunerr bende pazar akşamı yaptım ama daha yatmamış. PTT çağrı merkezide cevap vermiyor. Ne yapsak acaba 🤔?
Burcufilipovic Benim iş yerim kapandı, çalışsanlar için kısa çalışma ödeneğine başvurdular. Sizin yazdığınız kısa çalışma ödeneğini alamayanlar için mi ?
NergisKKarakus ibanı nasıl tanımladınız acaba PTT’den SMS gelecek demişlerdi ama bana gelmedi işkurun sitesinden falan tanımlanabiliyor mu acaba bilgisi olan var mı
ozgurkus deletedmom247 yatmış gözükmesi için ne yazması gerekiyor acaba ? Bir de pttler kapalı değil mi acaba
deletedmom247 ozgurkus Yoğun olan yerler kapalı bizim burdaki açıkk e devlette arama kısmına işsizlik ödeneği yazın çıkarr 🍂