Eşiniz sigortalıya boşuna yapmayın başvuru, ben başvurdum takip no da geldi 1 saat sonra İzmir alan kodlu Bi numara aradı başvurunuzu anlayamadık bayram harçlığı yazmışsınız ama öyle Bi uygulama söz konusu değil dedi ben de haberi anlattım eşimin çalıştığı yerin korona dolayısıyla geçici süre kapandığını anlattım ne zaman açılacak belli değil ödemeler var 2 çocuk var dedim Malesef sigortalı göründüğü için size herhangi Bi ödeme durumu olamaz yalnızca işsizler için 400 TL yardım verilecek o da valilikler aranarak başvurulacak dedi. 😔🤷♀️