Sumide Ben de basvurdum kizlar sagolun bilgi icin sonuçta işsizim bebegim var vermeleri lazim ama bakalim cikarsa hayatında ilk kez karşılıksız para alicam😗🤗😁
Asya39 Sumide sosyal yardım dayanışma bulunduğunuz ilin randevu oluşturun diyormuş artık ihtiyaç sahiplerine verilecek sanırım yada bulunduğunuz muhtarlıklara müracaat edin
Selmayusuf E devletin goggle ile giriş yapdğn yerde oluyor başvuru bende yaptım. Telefonuma mesaj da geldi.
Becem0404 Asya39 bende yaptım canım teşekkür ederim inşallah verirler bu duru lar herkesi maddi yordu çok sağol bilgi verdiğin için ben duymamıştım başka yerden 🙏
Derincanan Zisan14 evet doğru yerden yaptım mesaj geldi sonra tekrar girdim baktım olmadı yani kabul etmediler eşime deneyim dedim onunda e devlet şifresi yok olmuyo
Birkucakmutluluk Asya39 çalışan ama işsiz olanlara varda, çalışmayan ve işsizlere yok mu? Eğer öyleyse çok saçma :)
Denizezgi deletedmom1212 açık kapı yazıyorum aramaya konya büyükşehir belediyesi çıkıyor asabım bozuldu 😅😅
deletedmom1212 Denizezgi 😂😂😂 valla ben yaptım seyi merak ediyorum simdi bunca kisi basvuru yapiyor ya herkese verilir mi diye düşünüyorum 😂
mervedms61 Bende yaptım telefonuna msj geldi. Ama parayı nasıl alacağız. Kart tanımlaması nasıl oluyor?
1Mother1Boy Başvuru yapan arkadaşlar hangi şehirdesiniz izmir için geçerli değil galiba bende çıkmıyo
kuzeyinannesi12 1Mother1Boy ben izmirdeyim canım oldu da herkes giriyor sanırım 4.aşamada teknik aksaklık nedeniyle işlem yarıda kaldı
Semapoyraz Kızlar bnce yalan huriyet veya bildiğimiz gazete de yazmiyoo farkli sitelerde yaziyoo bana inandirici gelmedi ve başvuru yaptm onay kodu bitürlü vermedi yalan habrr