ozgurunannesi hiç unutmam 5 yaşında biberonuma annem muz cicibe süt koyardı yere uzanır lıkır lıkır içerdim ah ah zalim yıllar 😏 Şimdi kızıma ben yapıyorum biz de cicibe ile büyüdük. Ama her öğün vermiyorum tabi sabah kahvaltısında 4 tane cici bebe anne sütü peynir yumurta Pekmez karışıp veriyorum doktor tavsiyesiyle. Çok mecbur kalmadıkça başka vermiyorum. Şuan 7 aylık zaten emmek istemiyor artık yemeklerin tadını alınca sütü pek takmıyor 😂