demir1717
Benim duyduğum, aşı yurt dışı üretimi olduğu için pahalıydı. Yerli üretime geçilcekmiş. Bilmiyorum ne kadar doğru ama hastanedeki doktorlarım da sağlık ocağındakiler de 1/3 fiyat düşeceğini söyledi.
Batbet
[bilinmeyen] canım bu aşıyı normalde turkiye üretmiyordu ithal ediyorduk o yüzden pahalıydı, şimdi biz kendimiz de aynı aşıyı üretmeye başladık o yüzden ucuzlamış ve ayrıca seneye sağlık bakanlığının zorunlu aşı takvimine girecekmiş diye duydum ne kdr doğru bu bilmiyorum
Ayazzz
[bilinmeyen] hangi aylarda vuruluyo hiç bi bilgim Yok 2gün sonra 2aylık oluyoruz
demir1717
Ece06
[bilinmeyen] bu tüm eczanelerde ki ilaç fiyatı oluyor değil mi Türkiye de ki
Arzuhyl
Bize de birkaç gün önce sağlık ocağındaki hemşire rota virüsü aşısı tek doza inecekmis 2. dozunu bulamayabilirsiniz şimdiden alin dedi eczacınin da hicbir şeyden haberi yoktu. 210 lira verdik getirttik duruyor buzdolabında daha 1 ay var asiya
Arzuhyl
[bilinmeyen] valla eczacı dolapta tutun dedi dozlar farklı mi bilmiyorum :/
Pelinzade
İndirim ne zaman bitiyor biz dahaki 20 gün lük yoksa şimdiden alsam mı 🙄
Batbet
[bilinmeyen] doğrudur canım turkiyede işler hep olacak denir olmaz, ama rota virüsü gerçkten tehlikeli çocuklar için hastaneye yatan çok duydum bu virüsten en azından aşının yan etkileri hastalığın kendisine gore daha az hasar verir diye düşünüyorum