Seda1706
Faydalı bi post olmuş canım üstte kalsın diye yazıyorum
Seda1706
[bilinmeyen] aynen öle fiyat düşüşü de iyi bi rakam herkes faydalansın dediğin gibi 😊
Yelizhtpoqlu
[bilinmeyen] canım kesin mi bu bilgi bu akşam yaptırıcaz bizde beklesem mi acaba
FundaR
[bilinmeyen] haksızlık bu yaa biz geçen hafta olduk rota aşımızı 😂 neyse artık ikinci doza😂
fero
Kızlar bu aşı mecburi mi birde ne için yapılıyor bilgi verirseniz sevinirim ne zaman yapılıyor
NesliHannn
Mecburi degil bildiğim kadarıyla ishal aşısı
Nily
[bilinmeyen] evet ya cok guzel denk geldi. Bizde iki ayligiz suan zaten. 3. Ayda yaptiricaz sanirim
GizemFerit
[bilinmeyen] bizde Perşembe günü vurulacağız acaba beklesek mi 210 tl den 70 TL’ye düşmesi de neden acaba ?
Yelizhtpoqlu
GizemFerit ben şimdi eczanede çalışan arkadaşımı aradım yeni yıla girileceği için Aralık ayının ortasından itibaren bütün ilaçlarda fiyat düşüşlüğü olacak dedi
Jrarya
[bilinmeyen] nedeni ne acaba bizde salı günü olduk 210 tl ekstra verdik doktora olmasaydık yinede güvenip beklemezdim heralde bayat vs dir diye biraz pimpirikliyim 🤦🏻♀️
Tazeannecik
[bilinmeyen] ben 1 saat önce eczanede çalışan komşuma sordum 110 tl falan olacak dedi. Suan 218miş
Tazeannecik
[bilinmeyen] yarıya düşse bile çok iyi bence 🤣 hatta dedim şimdiden 2. Dozu da alıp dolaba atsam olmuyor mu 🤣 tekrar zaman gelirse diye
GizemFerit
[bilinmeyen] zaten Perşembe günü vurulacak dedi ama daha yeni 2 ayını bitirdi olmazsa sorar öğrenirim en geç ne zaman vurulması gerektiğini teşekkür ederiim 🙏🏻
Tazeannecik
GizemFerit 3.ve 5. Ay da da yapılıyormuş. Bizim 3.ayımızda yapılacak
Tazeannecik
[bilinmeyen] sormak lazım 🤣kafamda deli sorular
lulu_
[bilinmeyen] artık çok geç 🙈az önce geldik normalde sağlık sigortası karşılıyor dendi ama karşılamadı 210.50 TL bayıldık geldik 😊
lulu_
[bilinmeyen] evet ilk doz yapıldı.ama saglikocagina değil hastanede yapıldı bizim.
Yusufdemir
Benım benegım 6 eylulde dogdu yarın 3 aylık oluyor tam eger beklesem 3 ay 10 gınşukken yaptırsak oluyomu acaba kızlar on gun gec
AlpBebek
[bilinmeyen] Biz o aşamayı geçtik ama yaptıracak olanlar için çok iyi. Devlet karşılamadığı için yüksek fiyat deyip yaptırmayan çok kişi var. Onların da bahanesi yok olur böylece. Acaba meningokok aşısı için de aynı fiyat düşüşü geçerli midir? Onu da devlet karşılamıyor. Önümüzdeki ay yaptırmamız gerekecek. Ben bi sorayım bunu sağlık ocağına :)
AlpBebek
[bilinmeyen] Ama iki aşı birbirinden farklı amaçlarla yapılıyor. Neden kıyaslamışlar ki öyle? Bence her ikisini de yaptırmak gerekiyor. Rotayı 3 ve 5te yaptırdık. Meningokok aşısı için de 9. Ayda 2 ayrı doz şeklinde yapılacaktı ama doktor 12 aylıkken tek doz şeklinde de yapılabildiğini söyledi. O yüzden 1 yaşında yaptıracağız biz onu.