Batu37 ben kendim icin alistira alistira yaptim ac kaliyor vicdaniyla ama bizimki nama yiyor ilk zamanlar 5 saate kuruyordum alarmi bir iki hafta boyle gittim bazen 4. Saatte uyaniyordu sonra 6 saate attim doktora sordum 8 saat durabilir diyince 4. Aya yakin saldim iyice😂 simdi 6 aylik olduk masallah cok rahatiz sizde benim gibi yapabilirsiniz