Arkadaşlar bebiş uyanmıyorsa karnı acıkmadı demektir oyle mi?İlk hafta karnı acıkınca ağlamayı bılmıyordu ama sımdı bır aylık oldu yerı gelıyor 3 saat kesıntısı uyuyor bazen ac uyudugu endısesıne kapılıyorum ılk hafta sarılık atlattık belkı onun etkısı vardır hala boyle dusunmemde ama 1 aylık bir bebek karnı acıkınca mutlaka ağlayarak uyanır değil mi ilk hafta yaptıgım gibi zorla uyandırmama gerek var mı?