[silindi] Kızlar merhaba bebegim 2 aylık ve ben hala adet olamadim emziriyorum sizler ne zaman oldunuz ve bide tabiki regli görmeden hamilelik mümkün mü???
Deletedmom245 [silindi] evet regl olmadan hamile kalırsınız. 4.5 aylıktı olduğımda emziren annelerin 1 yıla kadar olmaması normal.
Emna_1903 [silindi] mümkün canım doktorum mümkün dedi 😂 sen yinede regl olmuyorum die tedbirsiz olma ben doğumdan 7 ay sonra adet oldum hatta olmadan önce doktora gitmiştim doktorum 2 seneye kadar olmamak normal 2seneyi geçerse problem demişti.
[silindi] Deletedmom245 çok ilginç süt hormonu adet görmeyi engelliyor ama hamileliği engellemiyor 🤷♀️
32Merveserin32 59 gün lohusa kanamam sürdü bittikden 4 gün snra adetim geldi Herkez de denişiktir adet görmesende hamilelık olabılır
Sum87 Ben 40 muaynemde doktorum aynen şunu söyledi . 1 seneye kadar adet olmaya bilirsin bu normal ama yinede korunman gerekiyor bu hamile kalmayacağın anlamına gelmiyor dedi 🌸
32Merveserin32 [silindi] malesef cnm hatta tam nett bitmis bıle deıldı snra tekrar adet olaydı yani 😃