Kızım 19 aylık uyku problemi bende çekiyorum maalesef. Çok sık uyanıyor gece. Gece memeyi kesmeyi denedim tam 2 hafta yok hepten mahvoldu. Karanlık gündüz olunca dedim. Bildiğin gece sabaha kadar gündüz olmasını bekledi. Baktım daha çok uykusuz kalıyorum. Bende bıraktım. Tamamen memeyi keseceğim zaman uğraşcam artık. Nasıl olacak böyle bilmiyorum. Düzelsin artık çok yoruldum. Bebekken her şey daha kolaymış. Büyüdükçe o kadar zorlanıyorum ki. 😕