Kızlar 14 aylık kızım var. 4.ayından beri uyku düzeni yok. Memeyle uyuyor sadece ve gece de gündüz de her uykusunda maks yarım saat uyuyor sonra kalkıyor memeyi ağzına almadan uyuyamıyor. Psikolojim bozuldu uykusuzluktan. Etrafımdakiler halime üzülüp memeyi kes diyorlar üzülüyorum daha ufak diye. Eğitim vermiştim kendim ama sonra hastalandı her şey başa döndü şimdi asla eğitimi kabul etmiyor. Bu durum ne zaman düzelir kızlar? 2 yaşında memeyi kesince düzelir mi var mı benim gibi olan