Edakrby canm bebegini saat bes gibi uyuyorsa uyandir oyun oyna masal oku falan babası biraz evde dolaştırsın sonra mızmızlanır kendini belli eder saat altı buçuk yedi gibi falan uyutmaya calis zaten o sizi.sekiz.bucuga kadar ugrastirir sonra uyusun hic uyandirmayin uyumaya gectiginizde uyandirip altini.temizmeyim emzirin siz de rahat uyuyun bebisinizde :) ben oyle yapiyorum bizim.duzen boyle.