Taze_annee Uyurken bizimkiside emmiyor :( isilik için doktora götürdüm kıyafetlerini elinde durula dedi, herhangi bir bebek losyonu ya da bebek yağı kullanmayın ve fazla sıcak tutma bebeğini dedi. Dinledim çok şükür geçti bizim bir krem de yazdı ilk gün etkisini gösterdi. Benim isilik zeytinyağı sürüyordum bebeğime oyle bir sey kullanıyorsanz onu da bırakın
@