Deletedmom133 Aysegul1910 ben hic bindirmedim 7baya kadar yerde yorganin üstünde 2 aydırda nereye gitsem oda yanimda kalkar kendi ayakta durma çabalarında kullanmayam kullanmiyor yani ☺
Aysegul1910 Deletedmom133 o zaman kullanmayan biri olarak sizi köşeye alayım 😄 demekki zamanınız bol ☹️ Yada tecrübelisiniz
Deletedmom133 Aysegul1910 alıştırmak istemedim örümcek bilemem.ama yürüteç le her yere gider tehlikeli olur diye kendimce bor cok yöntem. Buluyorum yemek yaparken sarki söylemek ev süpürürken birlikte yapmak gibi bir şekilde idare ettik
Bsraerdm Aysegul1910 artık yavaş yavaş başla istersen kaşığa alışsın patates ve havuç çorbası verıyorum
Aysegul1910 Deletedmom133 tebrikler 👍🏻 Bende tek bakıyorum oğlum 35 haftalık doğmasına rağmen 😃 ailemden başka şehirdeyim uzaktayım yani
Aysegul1910 Deletedmom133 yok bacım benimki şarkıdan anlamıyor basıyor yaygarayı hep kucak istiyor mesela tv izliyorum dönüp bakmıyor bile hep kucak istiyor çünkü öyle alıştırıldı☹️
Aysegul1910 Bsraerdm ya kabız benimki bişi olur diye vermedim hemşiremizde dedi meyve suyu verebilirsin diye ama korktum açıkçası
Deletedmom133 Aysegul1910 Zamanla duzelir belki oda ne yapsin annesini istiyor benimki de oyuncaklarla oynar gelir uyurken hallediyorum bazi şeyleri 😉😇🥰
Bsraerdm Aysegul1910 ay benımkıde kabızdı hafta da bırkez fıtılle yaptırıyordum ama inanırmışım çorba verdıgım gün duzeldı aksamına yaptı ondan sonra düzene girdi ama çorbanın ıcıne 1 cay kaşığı zeytınyagı koydum
sevilayybedirr yigitmomss benimde kızım 6.5 aylık kullaniyorum 3 tane erkek yegenim hepsi kullandi cok sukur bi sıkıntı olmadı sabahtan aksama kadar binmiyo ki zaten
Aysegul1910 Bsraerdm fitili 3. Aydan sonra bıraktım huzursuz olmuyordu yapmadığında bağırsağı alışmasın diye vermedim. Ama arada yemek yerken masum masum bakınca yoğurt tattırıyorum bir güzel şap şap yiyor yinede korkuyorum
Aysegul1910 Bsraerdm benim oğlumda 2400 doğdu eve geçtiğimizde 2 kiloya düşmüştü 😔 şuan kaç aylık kaç kilo