ikiprensannesi14 yigitmomss büyük oğlumda zararlı diye kullanmadım ama küçük oğlum çok mız mız olduğu için bazen kullanıyorum seviyor çünkü 🤷♀️
Mirayimran yigitmomss ben kullanıcam zararlı diyenlerde çok sabahtan akşama kadar yürütecin üzerinde durursa zararlı yoksa sabah bi yarım saat akşamda bi yarım saat kullanımında doktorum dahil sıkıntı olduğunu düşünmüyorum bide kenarlarında oyuncak olan sabitler falan çok hoş bence
Acemianne-95 Doktorlar genelde önermiyor zaten erkek çocukları için hiç önermiyolar fıtık olur diye Allah esigesin
Azizeguney yigitmomss Gözetim altında gayette güzel kullanılır. Benim kızımda kullanıyor. Günde bir kaç saat üzerinde vakit geçiriyor. Ve çevremde gördüğüm herkesin bebekleri yürüteçte yürümeyi öğrendi ve bıraktılar. Benim doktorum tüm gününü yürüteçte geçirmemek şartıyla kullandırabilirsin demişti. Bu arada kız erkek ne alaka anlamadım? :/
sm_goktugada yigitmomss benim oğlumun var 10 aylık şu an 5 aylıktan beri kullanıyo sürekli üzerinde durmuyo sıkılıyo zaten ben yemek yaparken en fazla 30 dk kalıyo ben bıraksam bile kalmıyo işini halledesiye kadar idare ediyo beni çok gerekli bişey değil çok gereksiz bişey de değil yani 😂
Aysegul1910 yigitmomss ben kullanıyorum canım sonuçta her bebek binmiştir ben bile bindirmem asla diyordum ama büyük konuşmuşum sabahtan akşama kadar kucağında gezdiren varsa ayakta alkışlarım 🤔 benim oğlum acayip hareketli kesinlikle oturup yatmak istemiyor hep ayakta durmak gezmek istiyor günde 15-20 dk falan bindiriyorum çokta hoşuna gidiyor 5 ay 18 günlüğüz 🌸
Bsraerdm Aysegul1910 benımkıyle aynı bende 10 20 dk bındırıyorum yemek falan yaparken ıllakı şart ama fıtık yaptığını duymustum çok kalırsa eğer
Deletedmom133 Aysegul1910 ben hic bindirmedim 7baya kadar yerde yorganin üstünde 2 aydırda nereye gitsem oda yanimda kalkar kendi ayakta durma çabalarında kullanmayam kullanmiyor yani ☺
Eymeniim Ben oğluma kullanıyorum 8aylikken bindirdim günde ara ara 10 dk biniyor en fazla daha uzun tutmuyorum ondada genelde wcye giderken falan koyuyorum d vitamini ihmal etmeyip çok fazla oturtmazsan birşey olmaz bence
Azizeguney Deletedmom138 Bu söylediğin garanti bir şey değil canım benim😂 10. Ayında yürümeye başlıyor çoğunlukla bebekler yürüteçte buna yardımcı oluyor.
Deletedmom138 Azizeguney benim oğlumda hiç yürütece binmedi 10 aylıkken yürüdü ama genelde yürüteç yürütmüyor bunu ben değil doktorlar söylüyor
Bsraerdm Azizeguney bende kızımı 5 aylıkken koymuştum baya faydası olmustu en azından bıraz sıkıntısı gidiyordu ama sımdı oğluma bıraz tereddütlü yaklaşıyorum erkekse sakıncalı dıyorlar
Mirayimran Deletedmom138 doktorların söylediğini eksik söylüyorsunuz sabahtan çocuğunu yürütece koyup akşama kadar bırakanlar için tembelleştirir diyorlar beni de koysalar bende yürütece güvenip yürümem kendi başıma. Fakat ara ara yürüteç kullanmak bebeği yürümeye teşvik edici olduğundan üretimi bile yasaklanmamıştır
_gklp35 https://www.e-bebek.com/baby-toys-happy-ilk-adim-arabasi-p-byt-07-539 ben bundan kullanıyorum 7 bucuk aylıkken kendi kendine oyuncaga tutunup kalkarak adım atmaya başladı.. Diger zamanlar hep kucakta zaten
Aysegul1910 Bsraerdm uzun kalamaz ki canım çünkü bu çocuğun uyuma zamanı var beslenme zamanı var alt değiştirme zamanı var binse binse en fazla yarım saat zaten sıkılıyor uzun süre kalınca yada bi yere yürüteç takılınca bağırıyor