ShrBakar biz 15. Günde başladık sütum çok ama beslemiyordu ,48 günlük olduk hala devam ediyoruz ,2 saatte bir emzir peşine 60 CC ver demişti Dr ,bu şekilde olunca haftada bir kutu (350gr) gidiyordu (75tl) fakat Bebek büyüdükçe daha fazlasını isteyecek ve beni maddi anlamda çok zorlayacak düşüncesiyle değiştirmek istedim Bebelac aldım 2 kez verdim sadece, 2 gün boyunca gaz ve kaka sıkıntısı yaşadık ,susmadi cocugum çok üzüldüm 😢😢şimdi Sma Optipro aldım Dr tavsiyesiyle , bir Hipp bir Sma veriyorum bir sıkıntı yaşamadım çok şükür ,bu şekilde alistiracagim ,,
Beni maddi anlamda yormaz derseniz Hipp çok güzel gerçekten ne gaz ne kabızlık yapıyor ama her mama her çocuğa olmuyor ,birine iyi gelen birine gelmeyebiliyor ,deneyerek görürsünüz ,bizim kilo alimimiz cok iyi MaasAllah