Oğlum 2 ay 17 günlük , ben sütümü sagarak veriyorum hergunde mutlaka emzirmeye çalışıyorum, oğlum çok fazla süt içmeye başladı ve artık yetmiyor sütüm 3 saatte 130-160 CC arası içiyor ,mama takviyesi yapmak zorundayim , doğumda sütüm gelmez diye eşim hipp combiotik almış sütüm geldi ve kullanmaya gerek kalmamıştı, öyle arada bir süt sagamadigim zamanlarda verdim kabız falan yapmadi ama ne etki gösterir bilemiyorum tarihi geçti diye attık, şimdi mama alicaz önerir misiniz?? Onerebileceginiz gelişimini güzel yonde etkileyen mama tavsiyelerinizi bekliyorum