1Kubra_ az mı yavrum maşallahı var bebeğinin benim bebeğim 1830 ge doğdu erken geldiği için ama kilo önemli değil sağlıklı olduktan sonra ben kimseyi umursamam böyle saçma konularda herkes herkes gibi olmak zorunda değil ki bebeğim sağlıklı şükürler olsun gerisi hiç önemli değil sende öyle düşün şükret boşveer 😊☺️