Seyma_52 1Kubra_ bence çok iyi benim bebeğimde aynı şekilde. Tamam çok çok kilolu değil ama bebeğime bakınca zayıfta gelmiyor. İdeal kilosu canım
Esra1677 1Kubra_ bunu diyen hangi salak benmki 5 aylik ve 7500 kilo her ay 1kilo almasi normal yeterli
deletedmom763 1Kubra_ kafayı yemişler onlar Bnm oğlum 2. Ayda 4 buçuk kilo bile yoktu 3200 gr doğmasına rağmen ..
BenDenizMustafakemalinannesi Papatyaseverr canım 4 aylık oğlum şuan kendi emiyor her istediğinde veriyorum 🤗
Ygz30 Her bebeğin kilo alımı farklıdır.Benşm oğlum 3650 doğdu şuan 4+28 günlğk 7700 kilolu yada değil hiçde umrumda değil önemli olan sağlıklı olması sende kimsenin lafına bakma arkadaşım .Deki kilo iyi olsaydı bu kadar insan zayıflamaya çalışmazdı🤣🤣🤣🤣
Cennet1212 1Kubra_ gerçekten anlamıyorum nesi az hem az olsa ne olur yani sağlığı yerindeyse gerisi önemli mi inanın ki hiç böyle sorunlarim olmadı çünkü bunlar sorun değil benim bebeğim 875 gram doğdu ölümün kiyisindan döndu her seferinde 4 ameliyat geçirdi 1 kiloluk haliyle suan 7 aylık oluyor kilosu 5 kilo ve ben şükrediyorum yaşıyor diye o yüzden böyle şeyleri asla dert etmeyin çünkü dert edilcek konu bile değil soyleyenlerde çok şükür saglikli diyin💜
Papatyaseverr 1Kubra_ az mı yavrum maşallahı var bebeğinin benim bebeğim 1830 ge doğdu erken geldiği için ama kilo önemli değil sağlıklı olduktan sonra ben kimseyi umursamam böyle saçma konularda herkes herkes gibi olmak zorunda değil ki bebeğim sağlıklı şükürler olsun gerisi hiç önemli değil sende öyle düşün şükret boşveer 😊☺️
Semapekyilmaz 1Kubra_ normalde 5300 olması gerekiyor aylık 1 kg alması gerekirken sizin ki maşallah daha fazla almış kilosu gayet iyi 😊