Daha bugün resmini attım doktora göbek bağının ısrarla yıkama diyor ıslanmaması lazım nemli kalmıcak terlemicek bile bebek dedi. Temizleme pamuğunu ıslatıp siliyorum tüm vücudunu kokmuyor tabi ama yinede yıkansa rahatlıcak oğluşum. Ama bazen altını açarken çişini yapıyor oda göbek bağının olduğu yere sıçrıyor. Ama herhangi bir iltihaplanma yok. Merak ettim yıkayan varmı diye ben kendimden emin değilim yıkarken su kaçırırım daha kötü olur diye