Damla89 Merhaba herkese ☺️ Bebeğim 14 günlük oldu daha göbek bağı düşmedi ve doktorum kesinlikle yıkama diyor. Hala düşmediği için çok tedirginim en uzun 21 güne kdr sürebilirmiş bu süre içinde yıkamamam mı gerekir göbek bağı düşmeden yıkayan oldumu bebeğini
Sahreyldrm Damla89 biz eve geldikten sonraki gün yikamistik canım ama doktorunuz öyle diyorsa siz bilirsiniz yanlış yonlendirmeyelim bizim doktor yıkayın hicbisey olmaz yikadikca gelişir daha çabuk düşer demisti
Ece123 Damla89 yikamayin biz de bir hafta yikamadik düşsün diye sonra Allah korkusun iltihaplanma filan olur silin ılık bezle bence ki hava da sıcak değil çok
Damla89 Pinkbery öyle de bu sefer de doğum haliyle duruyo bebeğim sadece temizleme pamuğuyla siliyorum vücudunu siz yıkamışmışmıydınız herhangi bi sorun olurmu doktorlar da 2 ye bölünmüş kimi doktorlar yıkamayın diyor kimileri yıkayın diyor 🤷🏻♀️ İnşallaj bi an önce düşer düşünmekten stres yaptım iyice
Pinkbery Damla89 doğru canım haklısın. Göbeği henüz düşmediği için demiştir. Cunku 15 gün uzun bi süreç. Tedbir amaçlı hani enfeksiyon mikrop vs kapmaması icin demiş olabilir. Ben doktorunu dinle derim. Bezle falan sil.
Deletedmom72 Damla89 Benim doktorum yıkayabilirsin iyice kurula islak kalmasin demişti gobek yeri. Ama senin doktorun yikama dediyse doktorunu dinlemelisin
Bsecill Damla89 ben eve gelir gelmez yıkadım anne karnından çıktıktan 24 saat sonraya denk gelmişti tam olarak rahatlamıştı yavrum (işitme testi yapılacağı için kafasını sadece nemli pamukla sildim kulağına su kaçmamas için kafayı yıkama denmişlerdi) 3 gün sora bidaha yıkadım (işitme testi yaptırdıktan sonra kafayıda yıkadım) ve 1 hafta içinde gövek bağı düştü yıkandıkça daha kolay düşüyor diyenleri duydum ilgisi var mı bilemem tabi ki. Bence yıkayın çocuk rahatlasın
Hanosh Ben uzun süre dayandım,toplum baskisina dayanamayıp yıkadım enfeksiyon oldu göbeği.bi sürü kan aldılar vs.uzun süre alkol bakım derken düzeldi.keske yıkamasaydım diyorum,sen bilirsin ama yıkama bence.zaten düşer 2-3 güne.ben çok pişmanım
Hllugr Damla89 biz 4. Gun yıkamıştık 4 gün küvezde yattı çünkü eğer yatmasaydida yıkardık yıkana yikana açılıyor bebek seni yinede yanlış yonlendirmeyeyim . 4. Gun yıkadıktan sonra ertesi gün düştü
sumeyyez Damla89 14 gündür yıkamadın mı bizim doktorumuz da yıkama demişti bizim 8. Gün düştü ama ben 3. Günü yıkadım orasını kapat bezle sonra kurula güzelce merak etme bişey olmuyor yani ben çok dikkat ettim 1 gün adaylarda yıkıyıruz
Dmt-01 Damla89 enfeksiyon kapma riskinden dolayı yıkamayın diyolar benim kızımınki 7. Günde düşmüştü düştükten sonra yıkadım ablamında iki kızı var ikiside göbek bağı düşene kadar yıkanmadı biri yedi biri onuncu günde düştü
_minik_anne_ Göbek bağı yapısal olarak kalın olabiliyor benim bebeğiminki çok kalındı mesela 18 gün sürdü düşmesi doktorum iyi kurula göbek bağını dedi 2 güne bir banyo yaptırdım kurulaya kurulaya hiç enfeksiyon olmadı ama bu sende de olmayacağı anlamına gelmez yapısal birşey doktorunu dinle bence
Deletedmom331 Damla89 biz hastaneden geldiğimiz gün yıkadık göbek bağını iyice kuruladık bir şey olmamıştı.
AreninAnnesi7301 Damla89 Aynen bize de yıkama sadece silin dediler çünkü enfeksiyon a çok açık göbek bağı olduğu için
Elizeceninannesi Damla89 canım ben Eve geldim hemen yıkadım göbek bağına zeytinyağı sürdüm 3 gün sonra düştü ilk defa duydum 14 gün düşmeyen göbek bağını göbek bağı uzun mu kesilmiş eskiler öyle derdi göbek bağı uzun kesilirse uzun düşer diye ne kadar doğru tartışılır 🤣