Janss [silindi] Etiketlediğinizi görünce ayrıca mutlu oldum. Beraber çalıştığım arkadaşlarımdan olumsuz haberler aldığım oldu dün ve bugün o kadar mutsuzdum ki… İnanın çok iyi geldi bana babanızın haberi. Rabbim esirgesin hepimizi 🌹
Selvaelyennn [silindi] canım babanızın belirtileri nelerdi. Benim annemde umreden geldi. 25 gün geçti. Dün geldik yanınaa biz. Hçbr skntısı yok sadecee iştahı yok. Oralarda yiyememiş midesi küçülmüş onun dışında brşeyi yk. Geldk bzde yanuna
[silindi] Selvaelyennn canım şuan annen taşıyıcı size bulaştırabilir keşke gitmeseydiniz 😔 babamda öksürük sıtma ateş daha sonra hastanede nefes darlığı başladı
Mom9 Selvaelyennn ısrarla evden çıkmayın, ziyaretler yapmayın deniliyor. İlla hasta olmasına gerek yok ki taşıyıcı olabilir. Dikkat etmelisiniz lütfen evinizde oturun
Selvaelyennn [silindi] gidecek biryerim yoktu malesefki. 25 günü tamamladık öle geldik yanına. Herhangi bir belirtisi yok. Umarım olmaz allahım korusun😞
[silindi] [silindi] çok sevindim😊gözünüz aydın. Bu günlerdr böyle şeyler duymaya çok ihtiyacımız var💕