Merak edenler vardır diye yazıyorum ve şükrediyorum😊🤲
babam yaklaşık 20 gündür hastaydı ve karantinaydı hepimizden uzak😔
bugün oksijen maskesi çıkartıldı deneme yapılıyo bu şekil iyi olursa inşallah yarın bu saatler evinde olucak dua eden etmeyen herkesten Allah razı olsun diyorum ve herkese acil şifalar diliyorum🌸
hayat eve sığar lütfen dışarı çıkmayın bu hastalık gerçekten inanılmaz zor nefes darlığı çok kötü bogulucak gibi oluyosun çünkü😔
saglıcakla kalın❤️