Fatosaras21 çok zorlamamanızı öneririm benim bebeğim henüz o kadar olmadı fakat annem beni büyütürken zorla yemek yedirmiş yedirirdi üç yaşımda hatırlıyorum elinde biberle sofraya otururdu yemezsen ağzına sürerim diye zorlaya zorlaya herşeyden nefret etmiştim 20 yaşıma kadar biber ağzıma sürmedim pekmez süt vs herşeyden nefret ederdim ama kilom da o kadar düşük değildi hep normal seviyelerde oldum ergenliğe geçince hatta büyük atak oldu yaşıtlarımdan çok çok uzundum annem şimdi pişman keşke böyle olacağını bilsem zorlamazdım diyor bazı çocukların gelişimi farklıdır öyle düşünün serbest bırakın