Her yemek konusunda resmen cinlerim tepeme çıkıyor biri iki buxuj diğeri on bucuk aylık yemek yediremym kilolu persentil altı onlar yemedikçe ben bağırıp kzıuorum daha cok ağlıyorlr artık gerçekten bıktım ne kahvaltı yapıyorlar ne mama yarım kase mercimekle duruyor oğlum meyveli yoğurt yedirim dedim resmen delirdim Sonra pişman oluyorum ama elimde değil iki cocukta aynı