Bundan bir kaç gün önce iki kulak arkası enseye doğru bende farkettim kemik gibi kayıyor elinin altında aşı için götürmüştüm doktor gördü önemli değil ama çocuk doktoruna götür istersen dedi çıldırıyorum kaç gündür. Pazartesi özelleri arayacaktım hastane ne durumda diye. Bebeğim 4 aylık son anda sezaryene alındım bebeğim Doğum kanalındaydı bu yüzden bıngıldağı da normale göre kapalı doğdu, Cuma günü hemşiresi tamamen kapanmış dedi. Hem o hem o bezeler mutlaka göster dediler içim çıktı kaç gündür