BeH16 8 ay uyumadı. Uyku eğitmeninden destek alıyoruz. Eğitimin 9. Günü galiba bugün 20.30 da uyuyor, rutinleri yapıp yatağına yatırınca 🙄
Seboss12 Ftmvrs13 zaten genelde emerken uyukluyo başka türlüsü yok uyanıkkende emmiyo valla bu ara iyice şaşırdık çok fena oldu 😒
kucukelifyade Seboss12 benimkinde uyumuyor kardeşim hala sallıyorum hamak beşik bile aldım ama yok çare. Uyulmadığı gibi uyanık ta durmuyor hep ağlıyor ne yapacağımı şaşırdım inan 😔
Seboss12 kucukelifyade aynen bende artık iyice kafayı yidim o beşikten bu beşiğe yok ana kucağı herşeyi deniyom bütün gece resmen yok zaten yatmıyor ki mızıklayıp duruyo 😒
1Mother1Boy BeH16 Amin ses sabaha kadar açık inanın uyanıkken bile sesi kapatmayı unutuyoruz o kadar alıştık sese😄
1Mother1Boy Ftmvrs13 Aynen öyle başka türlü uyumuyor gece uykusu önemli olduğu için mecburum artik böyle uyumaya devam