Ysm28svs Elya-m1 rica ederim canım ne demek ,mustela da olur onun da iyi geldiğini duydum,polarlara giydigi kıyafete dikkat et,deterjanina falan bunlarda cok tetikliyo egzamayi
Minik_oglum Elya-m1 ya benim oğlumda var bı yanağında bide boynunda bende bepantol sürdüm araştırdım yumurtada yapabilir diye ondan mı bilmiyorum ama yumurtayı kestim hala var bı tanesi soldu ama diğeri duruyor. Dediğiniz gibi bu durumda hastaneye de gidemiyoruz
Elya-m1 Minik_oglum maalesef aksi bir zaman az önce doktoruyla konuştum besin alerjisi olma ihtimali düşük dedi hafta 1 kere banyo yaptırmamı ve suyuna bebek yağı dökmemi söyledi bir de krem önerdi geçmezse kotizonlu krem alacağız😔
gozdeyrs MelihAsk28 bir kac gun icinde etkisini gösterdi ama ara ara kızarıklık baslayinca.gene suruyorum geciriyor
HamzasMomy Elya-m1 Linola kullana bilirsin. Norvecte vardır heralde. Bizim alerji doktorumuz onu önermişti. Hem şampuan hem duş jeli hemde kremini. Geçmiş olsun
Anayimben1 Elya-m1 çocukluk egzemasi var oğlumda aynı ona benziyor 7 yaşından sonra geçer dedi sıcağı sevmez,suyu sevmez bilginiz olsun
menis_21 Elya-m1 Yani genelde bebeklerde mukuslu kaka ve egzama olduğunda direk onları yasaklıyor zaten onun dışında tabi başka bir şeyde olabilir baharat domates v.s ama bizim ki genetikte olabilir mis çünkü bende ve baba da da var ama kaka mukuslu olunca birsey alerji yapiyor belli ki diyor doktor….yapılan kan testlerinde ve deri testlerinde birsey cikmadi mesela hepsi negatif ne bunlar mesela süt yumurta akı yumurta sarısı balık buğday fındık soya bunlara bakıldı hepsi negatif mesela …bakalim artik ek gıdalara geçince kendini belli eder.
Elya-m1 menis_21 anlAdım genetiklik oluyormuş ama bizde öyle bir durum yok ne bende ne babasında. Sonuçlar negatifse besin alerjisi değildir o mukuslu kakada genelde bAlgam oluyormuş benim kızımda ilk zaman hep öyleydi ama şimdi düzeldi kakası
menis_21 Elya-m1 Inşallah alerjisi yoktur mukuslu kakaya evet öylede diyorlar ama egzama da eşlik edince öyle dendi 3.5 aylık iken testler yapıldı 1 yaşında altinda pek testler doğru göstermez de deniyor bilmiyorum artık sizin ki kaç aylik biz suan 5.5 aylığız.
Elya-m1 menis_21 1 hafta sonra 4 olacak. Rabbim bebişlerimizi korusun🙏🏼 Tırnakları acısa içimiz sızlıyor😒