NaimeYilmaz Mirayimran Örtü yerine tulum kullanıyorum ben. Hiç örtmedim oğlumu hastalıkta yaşamadık bu kış. Başta ben de tedirgin oluyordum ama artık kafamız rahat.☺️
Ftmvrs13 Deletedmom277 uyku tulumu yetiştiremiyorum desem inanır misiniz artik almaktan sıkıldım pijama takımı giydiriyorum ama bu gidişle yeni ciciler alicaz galiba 😊
Deletedmom277 Ftmvrs13 Çabuk büyüdüğü için mi yeni alıyorsunuz. Mesela ben 1-2 beden büyük alıyorum hala aldıklarımı giyiyor. Çünkü asla üstünü örtmez. Yaz için bile 0.2 tog değerinde uyku tulumu var 😀
Ftmvrs13 Deletedmom277 bizim ki biraz tombik ve çabuk büyüyor bende öyle bosbol tulum giydirmeyi sevmiyorum 🤨
1Mother1Boy Bgmbgmbgm Ayy bende alcaktim fermuarli kundak e bebekten pembe rengi kalmisti diye almadim benin bebiş oğlan olduğu için simdi cok pişmanın keske alsaydim magazalar da kapali
Bgmbgmbgm 1Mother1Boy https://m2.hm.com/m/tr_tr/search-results.html?q=Uyku+tulumu yani kundak şeklinde değil ama ben bunlardan kullanıyorum. Online olarak da satın alabilirsiniz. Sitelerden bakınabilirsiniz yani😌
1Mother1Boy Bgmbgmbgm Evet bilmiyorum bu tulumlari teşekkür ederim ama virüsden dolayi on-line sipariş dahi vermeye korkuyorum. Bide benim oğlum uyurken kollari cok hareketli uyandiriyo kendisini o yüzden kollarini da bağlayabilecegim bi kundak gerekli.
Bgmbgmbgm 1Mother1Boy owli uyku gurusu diye bi kundak var uyku tulumu araştırabilirsiniz sizin istediğiniz tarZda.. valla biz de gelen herşeyi önce balkonda bekletip sonra yıkıyoruz 😅