Mina16 evet her iki saate Bi cıkarıp emzirmeniz ceksiniz cünkü biz oglen 12 de girdik saah 9 da cıkmış tık tek zor yanı o iki saat dolması dolmadan bazen bebek aglıyor susmuyor o zamanlardcok asırı aglamadıkca almamak gerekiyor makine içinden cunku ne kadar fazla kalırsa orda o kadar cok etkili oluyor