Htcsnc Cuma günü 27 ile yenidoğan yoğun bakıma yatırıldı. Salı sabahı çıktı çıktığında değeri 13 tü. Cuma cumartesi pazar 3 gün boyunca çocuğumu görmedim şunu belirteyim dünyanın en zor şeyi onun benle olmadığı bilerek uyumaktı. 2 gün sonra tekrar 17 ye çıktı yine 3 gün yattı. En son çıktığında doktor 27 nin çok yüksek olduğunu nörolojik bir hasar kalabileceğini söyledi. 6 aylık olunca nörolojiye baktırmayı önerdi. Fakat şunu da belirtti ay ay zihinsel gelişimini gözlemle dedi. Şuan 5 ay 9 günlük gözlemlerime göre bir problemi yok 6 aylık olunca nörolojik kontrole götürmeyi düşünmüyorum virüs sebebiyle. Kısaca anlatacak olursam şayet sütünü emdiği halde değer yükseliyor ise ya kan ile ilgili bir problem var ya da sütün yoktur bu noktada çevrende mamayı zehir gibi görecekler olacaktır sakın dikkate alma benim oğlum sadece ilk ay doyacak kadar sütümü aldı oda sağarak sonrasında hep mama ile devam ettik 2450 gram doğan oğlum 4.5 aylıken 7200 gram olmuştu.