ZeynoAliTugra yasak var arkadasım. 1. Derece akraban değilse aynı arabada bile olamazsın artık. Toplu halde durmak yasaklandı. Öyle arkadaş grubu ortamı olamaz. Maskesiz sokakta gezmek yasaklandı. 3150 TL cezası var ödet hepsine bu sayede evde oturur umarım. Yani bi kadar tedbir alınırken hala kendi keyfine gezen insanlara sinir oluyorum hepsi katil gözümde