Kizlar bn zaten koronadan dolayı paronayak oldum eşimin iş yeri kapandı evde durucagi yerde sabah kahvalti yapıyor çıkıyor evden bir kaç arkadaş grubu toplanıp bahçede ev var orta oturuyorlarmis bn laf anlatamiyorm benim bebeğim var yaşlı ve engelli babası var annesi var anlamıyor adam deliricem bu nasio bir sorumsuzluktur.Oglum 3 gün dişinden ateşler içinde kaldı bn kendimi yedin bitirdim oldum dirildim resmen sokaga çıkma yasagida gelse bn yine çıkarım dio adama bak ya arabadayiz dio sonuçta diğerlerine vulassa binada bulasicak kizlar ne yapicam bn