Zeynepalya_ve_annesi kimseye bir sey olmamis mi? Gunumuzde kac insan genc hatta cocuk yaşında hipertansiyon, kolesterol, şeker hastalığı, obezite ile mücadele ediyor farkinda degilsiniz sanirim. Bu kronik hastalıkların en büyük sebebi bebeklik ve çocukluk cağında yanlış beslenme. O anlık kimseye bisey olmamış ama uzun yıllardaki etkileri hep bu kronik hastalıklar. Şeker yetişkinler için bile zararlı iken siz 5 aylık çocuğa ver gitsin diyorsunuz ne güzel.