FundaBilgin İnşallah gerçekdışı bir posttur kahrolur bi anne bebeğinin aç kalmasına böyle oturup mesaj da atmaz sağa sola. İnanmadım inanmak istemiyorum milletin duygusunu sömürgeyin bebekleri alet ederek Allah aşkına.
Ysm28svs Cocuk açsa neler yapabilirsin doyurabilirsin onu düşün buraya yazana kadar kardeşim. Benim annem cok yokluk çekmiş. Kaynanasi sut bile vermezmis inekleri oldugu halde annem suya un katip mama yapip büyütmüş. Zorda kalinca insan herseyi yapiyo.yinede rabbim yardim etsin eger gercekten zordaysan
Minakanne Ysm28svs Hiç kimse değil Allah şahit bu halime aslında yazıp yazmamak arasında çok düşündüm eşim çocuğa ağlıyor diye bağırınca son noktaya geldim kusura bakmayın kötü bı şey sylediysem
Deletedmom55 Minakanne akıllı telefon var belli ki? Açsa kullanmam kardeşim çık sat telefonunu evladımdan daha mı onemli?
Zeyneb_rima Minakanne kötü değil yazdığın ama insanlar ikilemde kalıyor benim gibi doğrumu yanlışmı diye buda normal sosyal ortamda kimse kimseyi tanımıyor.. dediğim gibi arayın 112 vs bebeğim aç mama alıcak param yok diyin eminimki yardım ederler nereye kadar ek gıdayla tok tutmaya çalışıcaksın anne sütüne ihtiyacı var oda yooksa formül mama sütün yerini hiç birşey tutmuyor 11 buçuk aylık kızım hala formül mama tüketiyor ne kadar beslesem de ek gıda ile onun yeri ayrı bebeğini zora sokma sende zora girme eşininde umursamazlığı pes !
Ysm28svs Minakanne eşiniz kusura bakmasında cocuk yapmayi biliyo ağlayinca niye agliyomu diyo. Böyle eslere okadar sinir oluyorumki Allah bildigi gibi yapsin.sende elinden geleni yap kardes.elinde imkanin nevarsa .sute pirinc unu yap.ama pesinden suda ver kabız olmasın dikkat et
SenaBetul Minakanne canım emmesi için pozisyon değiştir zorla uzanarak emzir karanlık ortamda emzir fön müziği aç emzir yada memenin ucuna birşeyler sür tatlı öyle emzir eğer hiç olmuyorsa şu bisküvi karıştır ver 6.ayın içindesin zaten yada patates havuç karıştır bi sebze püresi yap hemen veya elinin altında bebeğe vereceğin hangi sebzen varsa ve çok zor durumdaysan devlerin yetili yerlerine ulaş ara sana yardımcı olurlar inan Allah yardımcın olsun ama kesinlkle ara bence çocuğun için
Deletedmom55 Minakanne tamam onu da sat kimsenin duygularını sömürmeye hakkınız yok. Bebegim ac olucak gelip buraya yazıcam saçmalık
Ysm28svs Ara arada yogurt ver varsa.corba sularindan azar azar icir .esin o cocuga bakmak zorunda kendisiyle konus.bu onunda evladi sadece sen degil oda dudunmek zorunda
Nurhayat1212 Canim banada inandirici gelm3di ksuura bakma 2 saat once acmissin postu sadece cocuk aç diye. Bunun icin evde kendin hersey tattirabilirsin ki hic mi etrafinsa akraban kuzenin yigenin kardesin yok allah askina hadi yok diyelim yardim yerleri var yinede gunahini almak istemem ama her seye bir care vardir
Nurhayat1212 Zeyneb_rima zaten imkani olmayam bir insan neden versin internetten siparis garip yani 2 kurus kaego parasini dusunurum😊
Tugcegoktas Öncelikle hayırlı aksamlar .. Post sahibi anne sizi hiç samimi bulamadım.Senin cocugunun maması yok ac ve sen buralara kadar girip yorum yapıp zaman öldürüyorsun cok yanlış burdaki insanlardan ne beklıyorsun buşekilde insanların duygularıyşa oynuyosun ..Gidin komsunuza ailenizle yada yardım kurumlarıyla konuşun lütfen ..Ve hiç bir baba evladının ac kalmasına gönlü razı olmaz diye düşünüyorum Mama alıcak paran yoksa daha uygun mamalar var.Anneleru size şunu bakın bunu yapın diyor evde yapıcak malzeme yok diyorsun gercekten şaka gibisiniz .Bu şekilde postlar malesefki acılması yasak Haberiniz olsun .. 👍
Tugcegoktas Şahsen benım boyle bir sıkıntım olsa, Buraya tanımadıgım insanlara yazmak yerine aileme yada herhangi birine biryere ulasmayı denerim,Buraya yazmanızdakı amac ne peki ..Onuda anlayamadım ?