Arkadaşlar oğlum 5ay 19günlük 2hafta önce rota aşısının 2.dozu için doktoruna gittik bu ay sadece yoğurt ve meyve sularının tadımlarına başla dedi azar azar alerjisi varmı yokmu diye yoğurt yaptım 3gün verdim baktım alerji yok ayrıca hiç sevmedi sonra elma verdim rendeleyip cam rende de havuç verdim sıkıp suyunu tabi yarın da armut denicem bu ay böyle geçsin diğer ay sebze tadımlarına geçerim